lördag, augusti 25, 2007

Norra Brunn 25/8

Jag var ju galen på scenen idag. Jag vet inte om det var roligt men jag kände mig som en galning när jag gick av. Tur att jag bara fick köra 25 min. Hade jag haft ett helt set så hade jag nog fått frispel. Nästa gig blir Onsdag på Syster och Bror. Jag hade helt glömt bort det gigget. Jag hade glömt att skriva ner det faktiskt men minns svagt att jag lovat komma nu i efterhand. Sen såg jag på deras hemsida att jag är bokad. Det var Soran Ismail som kom fram och berättade att vi skulle köra ihop på onsdag i går natt. Det kom jag ihåg. Jag kom också ihåg att jag var på Josefina och hade en GT i handen. I övrigt var det luddigt om jag säger så. Vilken tur att jag gick dit igår då. Annars hade det blivit tråkiga samtal från Marcus Palm på Onsdag. Men nu blir det 25 min precis innan dom stänger. Jag repar på Oscars innan så jag tar hojjen och kör direkt... in på scenen (om jag kan) Helt i linje med min mentala status just nu. Pang på bara och så ut med eländet. Det har blivit min stand up stil. Jag talar om elände. Visst låter det skoj? Elände är kul... på scen. På onsdag.

Inga kommentarer: