fredag, augusti 31, 2007

Se & hör

Det insinueras i Se & Hör att jag eventuellt skulle ha alkoholproblem. Eller det står att jag setts på Systembolaget i Täby Centrum med en väldig massa vin och ursäktat mig för omgivningen med att det skulle vara till en fest... jag har funderat på vad det där kan ha kommit ifrån och så kom jag på. Det var inte i Täby Centrum. Det var systembolaget intill NK. Det var inte vin. Det var starksprit. Jag hade av misstag råkat köra ner järnridån mitt under föreställningen på Oscarsteatern med min armbåge. Ett oerhört klavertramp. Därför köpte jag sk "straffwhiskey" åt artister och scentekniker. Det blev väldigt många kassar sprit och vad jag minns en liten fnissfest vid kassan. Jag fnissade däremot inte. Det gick på 3000 kr. Så, nej Se & Hör. Jag har inte spritproblem. Jag är bara oerhört klumpig.

Inga kommentarer: