tisdag, september 11, 2007

Hjälp!

Jag skulle ha spelat in Hjälp denna vecka men har flyttat fram hela min inspelning. Det går inte. Jag kan inte. Läste igenom manuset och konstaterade att här går min gräns. Det är roliga scener men Örjan kräver ganska mycket energi och det har jag inte just nu. Jag har också ett gig på Norra Brunn den 18:e. Jag är tveksam till det också men än så länge liger det kvar. Tänkte nog försöka tvinga mig upp på scenen då för att inte tappa all fart. Hmmm... Det är inte roligt att tappa all lust men det har jag gjort. Jag är inte kreativ nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ta en joint så kommer du få lite ideer, ta en joint o häng på plattan studera folket så lovar jag att det kommer hända grejer

Anonym sa...

Var "Hjälp" verkligen roligt? Det vore nytt isf.. :(

***RHEBORG*** sa...

Blir "Hjälp" verkligen roligt? Det vore nytt isf... :( ... skulle du kunna ha skrivit om du läst manuset jag har här hemma. Men det har du ju inte. :-) Puss.