söndag, november 18, 2007

Standup kalender

Nya standup gig inbokade under 2008. Jag uppdaterade precis kalendern på min hemsida. Det kommer fler datum längre fram när jag fått reda på vilka dagar jag skall filma långfilmen under senvåren. Innan jag vet det så är det svårt att lägga in gig. Det blir mest i Stockholm på Norra Brunn och även på Raw där jag aldrig kört tidigare. Men jag kommer också köra i Göteborg på Risotada som vanligt. Jag vet inte exakt när det blir bara. Kommer att försöka besöka skåneregionen också men har ännu inte hittat något ställe att köra på. Är du arrangör så maila gärna och om någon arrangör i Norrland läser detta så kan ni ju maila också. Skulle vilja köra i Umeå tex. Har inget inbokat där ännu och har aldrig kört där tidigare.

Nästa gig blir i alla fall i Göteborg på Tisdag. Risotada. Ses där.

3 kommentarer:

Ingela sa...

I'm on it!
Som privat person ska jag genast kolla upp lämplig arrangör och tipsa.
Umeå behöver dej!

Anonym sa...

MACK lär ju inte ha något emot att ta emot dig. Jag hade definitivt varit där :)

Anonym sa...

Ja, kom till Umeå :)