lördag, februari 02, 2008

Dubbellördag

Idag gör jag dubbla föreställningar på Oscarsteatern. Det gör att jag packar extra mycket prylar i väskan. Digitalkamera, dator, frukt, godis, pengar och trisslotter. Det gäller nämligen att fylla pauserna med något. Jag har tre långa pauser idag och har väldigt svårt att bara sitta still och dricka kaffe. Därför packar jag ner saker som kan eventuellt komma att användas i stunder av tråk. Det är så stor skillnad mellan att spendera tid på scenen och bakom scenen. Jag vill helst vara på scenen precis hela tiden men det är ju svårt när det är andra som skall vara med också.

Idag blir det nog.... alltså min ambition är ju att skriva lite såklart men... jag vet ju att det brukar vara svårt att göra det på teatern... Trisslotter, godis och slösurfa. Usch vad tråkigt det lät. Vad är det för liv?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men Johan...du har ju många trevliga msn polare!

Kram Petra.

Anonym sa...

Ska ni inte ha "vinlotteri" idag?
//"Singin-isten"

Anonym sa...

"...Digitalkamera, dator, frukt, godis, pengar och trisslotter."

He he kan tänka mig hur du sitter där i pausen med dina trissloter.
"plötsligt händer det"

Swedish Cottage Mafia sa...

"Trisslotter - för dig som har 15 sekunder att slå ihjäl."

Seriously!

Spela lite Bejeweled i webläsaren istället:
http://www.popcap.com/gamepopup.php?theGame=diamondmine

(Förrädiskt är det när man försöker jobba.)