tisdag, oktober 28, 2008

Norra brunn


Norra Brunn ikväll. Jag försöker komma på något nytt. Denna ständiga ångest över att man bör förnya sitt material. Jag är så trygg med mitt gamla att det bara blir svårare och svårare. Men idag blir det nog lite nytt om Sterling och deras glädje över att ta betalt för alla "extratjänster" samt lite om informationsöverflödet och kanske också något om självmord. Uppslag finns. Men jag är lite lat och gillar inte när jag tappar fästet. Vilket ofta sker med nytt material. Men ikväll går jag in för att leverera en svag tvåa med en massa nytt. Det är väl en bra ambition. Kom o titta.

3 kommentarer:

Susjos sa...

Hej! Jag planerar att se/höra dej på Norra Brunn den 1 december! Har aldrig varit där förut,så du kan köra det gamla invanda om du vill *ler*,ska bli jättekul!

Kram!

Anonym sa...

Jag såg dig denna kväll. Du dödade oss. Du och Dominic var grymma. Jag garvade nonstop hela ditt nummer. Tack för en grymm kväll, det behövdes.

Anonym sa...

garvade läppen av mig igår.
stark start när du dissade ITsnubbarna.