tisdag, december 23, 2008

Ensamseglaren 34 - 38 (sista)


10 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart! skitbra initiativ

Fredrik sa...

God Jul:)

Anonym sa...

Önskar dig en underbar fin tid framöver med allt du önskar!

Lena M Janson
lenjangel

Thomas sa...

God Jul!

Anonym sa...

Hej Johan!
Kollade din sida idag, och blev på gott humör när jag såg att du hade publicerat Ensamseglaren på bloggen. :) Återser den igen just nu, och jag tycker att den är baserad på en sådan klockren idé. Ser den dock baklänges iom att bloggen är på det hållet.

Du är klart Sveriges bästa komiker. :)

God fortsättning!

Anonym sa...

Jag älskar älskar ÄLSKAR ensameglaren, när han går runt och pratar med sig sälv, och när han hittar vuxenblöjorna, det är så sjukt kul!
Ha det underbart, kram Sofia!

Christina och Carina sa...

Var sjutton får Du allt ifrån????Helt galet.
P/S Tena är bra för dom som behöver det, men kanske på ett annat sätt än vad du använder dom till!!!HaHa

alvan sa...

Det här är bland det bästa jag sett av dig! Älskar den, men har inte hittat många som diggar den lika mycket i min omgivning. ;-) Men jag gillar den där svarta tonen! *asg*

Snyggt! Sånt här är riktigt roligt!

Anonym sa...

det är nog faktiskt bland det bästa jag har sett. Antingen hatar man det eller så älskar man det, tror jag. Min pojkvän dör för han tycker det är så tråkigt, och förstår inte det roliga alls... men jag kan aldrig tröttna på att kolla på min fina spermaharen-dvd :D

Erik sa...

Minns att jag följde Ensamseglaren på Spermaharen slaviskt!
Sommaren 2001 måste det ha varit? Så jäkla rolig! När "de" hade Gay-pride ombord är ju en liten favorit.
Annars är Örjan Lax favoritrollen all time. "Chorizo på fontanellen", så jäkla rolig!