onsdag, mars 18, 2009

Hemma igen


Hysteriska dygn fyllda med intervjuer är nu avklarade. Varför känner man sig alltid lite smutsig efter sådana här dagar? Känslan av att ha snackat lite för mycket ligger som en tät dimma runt mig. Det finns inget kvar. Allt är uppätet. Så känns det. Men det var kul också. Skön middag på Basement i Göteborg och så dessa morgongäng man besöker. Alltid tre. Alltid tokspeedade. Hur gör dom för att gå igång klockan fem på morgnen? Bifogar en bild på Calle (regissör) som har ryggskott och inte kan stå upp längre. Visningen av Kenny på Bergakungen blev i alla fall en höjdare.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag lyssnade på den sändningen i morse. För första gången slog det mig hur "kläm-käcka" Göteborgare kan låta. Långt ifrån Veiron i ottan. Du gled in i etern med en avslappnad, nästan blasé, attityd och var iskall (i en positiv bemärkelse).

Kul att höra att du kör Ducati, jag kör själv en 996SPS. Fast du borde allt göra lite inlägg i Ducceklubbens forum, du är ju medlem!

Sedan får du erkänna, visst var du med i "Smash!" - om ändå som statist... ;-)

Airspirit83 sa...

Vad läckert att man kunde hitta en blogg med just dig som bloggare :D Har sen man sett Nilecity varit ett fan av dig och alla andra i Killinggänget. Spännande nu att Kenny Starfight går upp på vita duken. Om jag får chansen ska jag ta mig tid att se den på bio. Lycka till med det du tar dig ann i fortsättningen.

Anonym sa...

Hej Johan vill bara säga att du är grym och du är en super bra skådespelare :D jag räknar ner till premiären av Kenny det ska bli så kul!
Typ allt som du har gjort är bra :) tummen upp för dej!

Anonym sa...

Kenny är grym, och filmen var skitbra :D
Den bäste galaxhjälten som finns ;)
Keep up the good work ;)
Wollie bollie.